امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ام "امیرحسین"

سومین سال تولد قمری گل پسر

1393/2/10 21:35
نویسنده : مامان گل پسر
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام  به روی ماه همه دوستان وبلاگی و نی نی هاشونبوس

دارم با ترس و لرز مینویسم چون چند بار اومدم و نوشتم و متاسفانه متن ها هوتوتو شده و من این شکلیعصبانی

این روزها فرشته ما امیرحسین ، پر از انرژی و شور و شادمانی کودکانه است. به بازی های فیزیکی مثل بپر بپر و کشتی و بریز و بپاش اسباب بازی هاش علاقمند شده ، با هر چیز کوچکی برای خودش یه سرگرمی میسازه و با خنده و قهقهه هاش ما رو هم پر از انرژی مثبت میکنه . به حیوانات وحشی مثل شیر و پلنگ و ببر و گرگ علاقه داره و میگه نقاشیشون رو بکشیم یا با مقوا شکلشون رو درست کنیم .

دیگه متوجه احساسات اطرافیان میشه و اگه خوشحال باشن با اونا خوشحالی میکنه ، اگه ناراحت باشن سعی میکنه دلجویی کنه ، اگه مریض و بیمار باشن روحیه میده و اگه بی حوصله باشن و ازش بخوان فعلا کاری با اونا نداشته باشه این کار رو میکنه . قربون این مرد کوچک بوس

چند روز پیش باباش مریض شده بود و ابراز ناراحتی و درد میکرد رفته بود میگفت بابا سرت رو بذار روی پای من تا نازت کنم خوب بشی، آخه دارویی از این بهتر هست؟؟؟

ابراز احساساتش شدیدتر شده و از جملات دوست دارم و ممنون که این کار رو برای من انجام دادی زیاد استفاده میکنه ، مثلا ممنون که برای ما غذا درست میکنی ، ممنون که لباسای منو میشوری و با هر حرف صادقانه و کودکانه فرشته کوچکم ما لبریز میشویم از شادی و امید . به وسایلش هم گاهی ابراز احساسات میکنه پریشب من پشت کامپیوتر بودم که امیرحسین اومد و میگفت الهی قربونت بشم فدات بشم من ذوق زده گفتم خدا نکنه من فدای تو بشم گفت مامان با مداد رنگیم بودم؛ من:درسخوان ،  مداد رنگی:خندونک ، من: قه قههبوس.

امیرحسین جان ما ،این روزها با کمک خاله زینب در حال یادگیری کلمات انگلیسیه و الان انگلیسیه کلمات نان ، موز، پرتقال ، شکلات، خیار ، بستنی،ماشین ،صندلی، دست ،بینی، سیب و گربه و شیر (نوشیدنی و جنگل) رو بلده و علاقه داره بیشتر یاد بگیره چون هر چیزی رو اطرافش میبینه میپرسه این به انگلیسی چی میشه ؟ عاشق اینم که بپرسم کیوی چی میشه و اون با یه حالت نازی بگه همون کیوی میشه محبت کلمات فارسی رو هم تقریبا کامل و صحیح ادا میکنه البته چند تا کلمه هست که اشتباه میگه و من ذوق میکنم و آنچه الان یادمه :جوبار(جوراب)، اقات(اتاق)، اگا (نگاه ) .

روز مادر امسال (1393/1/31) که مصادف با سومین سال تولد امیرحسین عزیزم به سال قمری بود یه تولد کوچولو گرفتیم که عکساش رو میتونید در ادامه مطلب ببینید :

 

 

تولد 3 سالگی قمری امیرحسین جان

 

 

animation       animation             

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان اسیه
10 اردیبهشت 93 20:28
عزیزم امیر حسین جان تولدت مبارک !!!
مامان گل پسر
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردید
مامان گلی کیمیا جون
10 اردیبهشت 93 21:24
سلام خوبی مبارک باشه تولدپسر طلای ما همیشه شادو سلامت باشید
مامان گل پسر
پاسخ
سلام ممنون مامان گلی جانشما هم همینطور
خاله نرگس
14 اردیبهشت 93 8:11
وای ماشاله ماشاله عزیزم چقدر زود بزرگ شدی. به همین زودی یکسال گذشت. چه با سلیقه آفرین مامان مریم می بوسمتون یه عالمه فراووووووون
مامان گل پسر
پاسخ
ممنون خاله نرگس مهربون
فریبا
26 اردیبهشت 93 23:46
خرگوش کوچولوی ناز تولدت مبارک
مامان گل پسر
پاسخ
ممنونم خاله فریبا جون
ana
1 تیر 93 12:06
تولدت مباررررككككك عزيزموبه منم سر بزنيد
مامان گل پسر
پاسخ
ممنون عزیزم ، حتما