امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ام "امیرحسین"

شاهکار مامان گل پسر

1391/11/24 0:00
نویسنده : مامان گل پسر
842 بازدید
اشتراک گذاری

 شاهکار مامان گل پسر در اولین بافتنی!!!!!!!!!!!!!

 بافتنی

 بعد از حدود یک ماه با راهنمایی خانمهای گرامی همکارام این شاهکار با طرح من درآوردی خودم به پایان رسید (البته هر دو طرفش رو سه بار شکافتم و بافتم اولش با ذوق و شوق اما این آخرا مخصوصا زمانی که دفعه اول یقه اش تنگ شد و کار به دفعه سوم رسید دیگه حالی برام نموند نهایتا هم قسمت بالاش خراب شد که مشاهده میفرمایید اما با این حال برای بار اول خوبه مگه نه ؟(دلداری فراموش نشه دل شکسته)

امیرحسین و ژیله بافت مامان

امیرحسین من

شیرین عسل من امیرحسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

منا مامان الینا
24 بهمن 91 11:33
آفرین مامانی زرنگ
هنرمندیا لو نمیدادی!
بافتنی هم حوصله میخواد هم دقت که من هردوشون را ندارم!
خیلی هم قشنگ شده با اینکه بار اولت بوده

مشتری خواستی من هستما!


ممنون منا جون خوشحالم کردی قراره تابستون دوباره شروع به بافتن کنیم دخترونه بافتم حتما تقدیم به الینا تپلی ناز میکنم
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 11:30
آفرین مامانی خیلی قشنگه خیلی هم خوشرنگ و شیکه
به خصوص وقتی تو تن امیرحسینم رفته خوشگل تر شده


ممنون سارا جون چشمای شما قشنگ میبینه
عمه جونی
25 بهمن 91 19:13
خیلی زیباست دستتون درد نکنه مامانی خیلی برازنده این گل پسره
راستی ولنتاینتون مبارک و ایام به کام


ممنون عزیزم
مامان گلی
25 بهمن 91 20:55
مبارک باشه عزبزمخسته نباشی مامان هنرمند


ممنون مامان گلی.لطف کردید بازم به وبلاگ ما اومدید چند بار اومدم براتون نظر بذارم ارسال نمیشه برای وبلاگ فریبا جون هم همین مشکل رو دارم شرمنده
امیر مهدی و عمی
25 بهمن 91 22:41
سلام
مامانی به یک مسابقه دعوت شدید
لطفا یک سری به وبلاگ ما بزنید


حتما میام
امیر مهدی و عمی
25 بهمن 91 22:44
مامانی عالی
واقعا دستتون درد نکنه واقعا برای اولین بار فوق العادست
گل پسر هم چه ناز در همه حاتی وایساده عکس گرفتین


مرسی عمه جون
خاله نرگس
26 بهمن 91 18:36
وای عزیزم نگو ترو خدا خیلی خوشگل شده. واقعا خوب بافتی. البته دو سه بار شکافتن بافتنی آدمو خسته می کنه ولی خوب در عوض نتیجه اش خیلی خوب شده. عشقمم هر چی بپوشه بهش می یاد . خوش تیپه دیگه.


مرسی نرگس جون شما لطف داری
متین مامی ایلیا
29 بهمن 91 15:37
خیلی قشنگ بافتی عزیزم
خیلی هم به پسملمون میاد قربونش برم


ممنون عزیزم
عسل
1 اسفند 91 8:04
چه مامان هنرمندی داری.


خجالتم میدید ...
مائده(ني ني بوس)
8 اسفند 91 23:34
آفرين به اين ماماني هنرررررررمند


مرسی مائده جون