امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ام "امیرحسین"

نظرات (9)

فریبا مامان رایین
30 بهمن 91 2:55
عزیزم... چقدرم قشنگ نشسته رو اسب...
راستی عزیزم با اجازه ت من آدرس این وب رو جایگزین قبلی کردم...


سلام فریبا جون ببخشید من چندبار اومدم به وبتون سر زدم اما نمیدونم چرا نظر ارسال نمیشه.برای مامان گلی هم همینطوره. خوشحالم که حالتون بهتر شده وممنون که به ما سر زدید


مائده(ني ني بوس)
30 بهمن 91 22:48
آفرييييين.نيافتي خدا نكرده


مرسی خاله جون.مواظبم
عسل
1 اسفند 91 8:03
آفرین به این پسر شجاع.


ممنون خاله جون
مامان گلی
1 اسفند 91 9:53
الهی چقدرجدی روی اسب نشستهاسبِ چراکلاهت برداشته چقدر بهش میاد کلاه به سر


مامان گلی من یه سوارکار عالیم دیگه.
مامان علی خوشتیپ
1 اسفند 91 10:14
به به چه پسر شجاعی...چه اسب سوار خوشتیپی


ممنون خاله جون
متین مامی ایلیا
3 اسفند 91 16:38
چه پسر شجاعی ، خیلی قشنگ رو اسب نشسته


مرسی خاله جون
خاله نرگس
3 اسفند 91 22:50
وای منم دلم اسب خواست. خوش تیپم از اولش اسب سوار بوده ها. خوش بگذره عزیزم


قابل نداره عزیزم.آره خاله جون عاشق اسبم
امیر مهدی و عمی
3 اسفند 91 23:54
سلام خیلی عکسای گل پسری قشنگ شده بوسسسسسسسسسسسسسسس
منا مامان الینا
6 اسفند 91 10:06
مشالا به این گل پسر شجاع که اصلنم نترسیده


مرسی خاله جون