امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ام "امیرحسین"

تولد قمری امیرحسین جان

1392/3/9 0:12
نویسنده : مامان گل پسر
457 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام .فرشته کوچولوی ما امیرحسین این روزها حسابی مستقل شده و هر لحظه یه نظر داره که باید اجرا بشه.لباساش رو برای پوشیدن خودش انتخاب میکنه.همچنان عاشق بیرون رفتنه.هر چیز جدیدی براش بخریم دیگه به مشابه قبلیش توجه نمیکنه(مصداق ضرب المثل نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار).وقتی که از دست یکی از ما ناراحت بشه سریع به نفر دیگه گزارش میده و اعلام ناراحتی میکنه و وقتی ما از دستش ناراحت بشیم اونم ناراحت میشه و میگه دوست دارم.دیگه پوشک نمیشه ولی مثل اوایل به رفتن دستشویی ابراز تمایل نمیکنه و باید با ناز و ترفند و گاهی به زور بردش دستشویی. به پنگول علاقمند شده.با خودش حرف میزنه و بازی میکنه گاهی عروسکاشو میاره و اونا رو میخوابونه و لالایی میگه.شعر اردک تک تک و حسنی رو دوست داره و میگه برام بخونیدش.عاشق تولد و فوت کردن شمع شده بود بعد از اینکه چند بار بهش گفتم میخوایم برات تولد بگیریم گفت مامان بیا پیش بابا تولد بگیریم گفتم چطوری دوتا انگشت شصت و اشاره شو بهم چسپوند و گفت اینطوری.عاشقتم فرشته نازم.دوستت داریم خیلیییییییییییییییییییییییی.

در ادامه مطلب عکسای دومین تولد قمری امیرحسین جان رو ببینید:

 

دومین تولد قمری امیرحسین

با مشقت این عکیا رو گرفتم چون امیرحسین اصلا همکاری نمیکرد و هر چی میگفتم دوربین رو نگاه کن پایین رو نگاه میکرد.

دومین تولد قمری امیرحسین

دومین تولد قمری امیرحسین

دومین تولد قمری امیرحسین

دومین تولد قمری امیرحسین

دومین تولد قمری امیرحسین

دومین تولد قمری امیرحسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گلی
13 خرداد 92 21:01
تولدت مبارک عزیزم انشالله 120ساله بشی


ممنون مامان گلی جون
خاله نرگس
18 خرداد 92 16:23
عززززززیزم. خوش تیپم. خوشگلم. تولدت مبارک یه عالمه.
آخه چرا نمی زاری مامان شما رو از پوشک بگیره.
بازززززم کیک. هوراااااااااااا


ممنون خاله جون مهربون. دیگه دارم همکاری میکنم خاله جون
یوکابد
29 خرداد 92 12:54
سلام مریم گلی بازم تولد گل پسر مبارک روی ماهش رو ببوس لطفا ادرس میلت رو برام پیامک کن در مورد وبلاگ هم متاسفانه نمیتونم درست کنم و کسی هم نیست در حال حاضر راهنماییم کنه دوست دارم میبوسمت سلام برسون


سلام یوکابد عزیزم،ممنون.
در مورد وبلاگ اگه سوالی داشتی درخدمتم عزیزم. امیرنیکان نازم رو ببوس
امیر مهدی و عمی
6 تیر 92 20:04
منا مامان الینا
25 تیر 92 10:35
ای جانم تفلدت مبارک عسیسم

مامانی ماششششالا گل پسرمون داره بزرگ میشه هزار مشششاالله


ممنون خاله جون
بله منا جون به چشم برهم زدنی دو سال گذشت .انشاله خدا به همه بچه ها سلامتی و طول عمر بده.
عمه جونی
23 مرداد 92 19:46
سلام عزیزه دلم
ببخش مدتی نبودم و با تأخیر تولدتو تبریک میگم
انشالله شادیهات روز افزون و سعادت و سلامتی قرین لحظه لحظه زندگیت باشه عزیزم


سلام ممنون عمه جون انشاله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید.