امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ام "امیرحسین"

امیرحسین در سال 90

1391/12/23 0:31
نویسنده : مامان گل پسر
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم

عکسای امیرحسین جونم در سال 90 (از تولد تا 9 ماهگی)رو برای تجدید خاطره گذاشتم خودم باورم نمیشه امیرحسین من اینقدر کوچولو بوده. فداش بشم خیلی دوسش دارم .انشاله همیشه سلامت و شاد باشه این آرزو رو برای همه دوستان و بچه های گلشون هم دارم.

لطفا تشریف ببرید ادامه مطلب:

ضمنا عکسای ماهگردهای سال 91 رو در پست بعدی میذارم. 

 

تولد امیرحسین

1 ماهگی امیرحسین

2 ماهگی امیرحسین

3 ماهگی امیرحسین

4 ماهگی امیرحسین

5 ماهگی امیرحسین

6 ماهگی امیرحسین

7 ماهگی امیرحسین

8 ماهگی امیرحسین

9 ماهگی امیرحسین

 

 دوستت دارم فرشته ام "امیرحسین"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گلی
23 اسفند 91 22:00
الهی قربونت بشم چقدر نازبودی آقاخوشتیپ


خدا نکنه مامان گلی عزیز.چشماتون قشنگ میبینه
خاله نرگس
24 اسفند 91 11:55
وای عزیزدلم چقده شما کوچولو بودی. وقعا باورش سخته ولی شماها تند تند بزرگ می شین. همیشه شاد و سالم و موفق باشی گل پسر


ممنون خاله نرگس مهربون


سورنا
30 اسفند 91 6:42
سال نو شما مبارک امیدوارم در کنار دلبندتون بهاری گرمتر از سالهای قبل رو داشته باشید
asal
28 فروردین 92 7:30
انشاالله عکس دامادیت گل پسر.